MÜÜGITINGIMUSED
1. Üldtingimused
1. Käesolevad müügitingimused kehtivad www.fashiondreams.ee (edaspidi Internetipoes), mida haldab Trader OÜ.
2. Müügitingimused reguleerivad Trader OÜ (edaspidi Müüja) ja Internetipoes ostu sooritava isiku (edaspidi Klient) vahelisi tekkivaid õigussuhteid.
3. Müügitingimustes reguleerimata küsimustes lähtuvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest.
4. Müüjal on õigus ette teatamata ja ühepoolselt müügitingimusi muuta. Kliendi jaoks kehtivad ostu sooritamise hetkel kehtinud müügitingimused.
5. Internetipoes ostu vormistamisega kinnitab Klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega ning nõustub neid järgima.
6. Lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral saab Klient tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (nõuda kohustuse täitmist, oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda, nõuda kahju hüvitamist, taganeda lepingust või öelda leping üles, alandada hinda, rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist)

2. Hinnakiri
1. Internetipoes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta.
2. Kõik Internetipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%
3. Kauba kättetoimetamise hind sõltub Kliendi poolt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamise viisist (vaata punkt 3 Kauba kohaletoimetamine)
4. Müüja jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kliendi jaoks kehtib hind, mis kajastub tellimuse vormistamise momendil ja on kirjas tellimuse kinnitusel.

3. Tellimuse vormistamine
1. Toodete valimine – Kõigile Internetipoe tootevalikus olevatele toodetele on lisatud kirjeldused, pildid ja vajadusel ka suuruste tabelid, millele tuginedes on kliendil võimalik teha ostuotsus. Toodete juures olevatest rippmenüüdest saab klient valida sobiva värvi ja suuruse. Tooteinfo on esitatud eesti keeles.
2. Ostukorv – Kui klient on leidnud Internetipoest sobiva toote ja klikanud toote juures nupule “Lisa ostukorvi”, luuakse kliendile isiklik Ostukorv. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust, lisada uusi tooteid või neid vajadusel Ostukorvist eemaldada. Ostukorvi lisamine ei kohusta klienti ostma. Samuti ei broneeri Ostukorvi lisamine toodet ning kuni tellimuse kinnitamiseni on see saadaval ka teistele Klientidele.
3. Ostu vormistamine ja tellimuse kinnitamine – Tellimuse vormistamiseks klikib klient nupule “Vormista ost”. Tellimuse vormistamisel sisestab Klient maksja ning kauba saaja andmed ning valib endale meelepärase kohaletoimetamise viisi ja maksemeetodi. Kui Klient on täitnud kõik kohustuslikud väljad ja vajutanud nupule “Kinnita tellimus” saadetakse Kliendi e-posti aadressile ka tellimuse kinnitus.
4. Müügileping – Müügileping loetakse sõlmituks kui Klient on maksetähtaja jooksul tellimuse eest tasunud tellimuse kinnituse alusel tasumisele kuuluva summa.

4. Kauba eest tasumine
1. Klient saab tellimuse vormistamisel valida 2 makseviisi vahel.
2. Tasumine pangalingi kaudu – Klient suunatakse Maksekeskuse lehele, kus on võimlaik koheselt tellimuse eest tasuda Swedbanki, SEB panga, Danskepanga, Nordea panga ja Krediidipanga kontodelt. Maksekeskuse teenuse kasutamisega kaasnevad lisakulud katab Müüja.
3. Tasumine ülekandega tellimuse või arve alusel- Kliendi e-posti aadressile saadetud tellimuse kinnituse alusel saab Klient 3 tööpäeva jooksul tasuda pangaülekandega Müüja pangakontole. Kui Klient ei ole tasunud 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamise hetkest, loeb Müüja seda Kliendi sooviks ostust loobuda ning tühistab tellimuse. Enne tellimuse tühistamist saadetakse Kliendile meeldetuletuskiri.

5. Kauba kohaletoimetamine
1. Kaup tarnitakse kliendile esimesel võimalusel peale müügilepingu jõustumist, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul, kui eelnevalt ei ole kokku lepitud teisiti.
2. Kõik Internetipoes esitatud tarneviiside hinnad kehtivad Eesti Vabariigi piires tarnitud pakkidele. Kui Klient soovib tellida pakki välisriiki, siis tuleks küsida Müüjalt vastavat hinnapakkumist e-posti teel.
3. Klient saab sobiva tarneviisi valida ostu vormistamise ajal 4 erineva variandi seast.
4. Tulen ise järele – Kliendil on eelneval kokkuleppel võimalik kaubale tasuta järgi tulla internetipoe esindusse aadressil Aida 7, Pärnu. Kaubale saab järgi tulla 14 kalendripäeva jooksul, kui eelnevalt pole kokku lepitud teisiti.
5. Omniva pakiautomaati – Müüja saadab paki Kliendi poolt määratud automaati ja edastab Kliendi e-posti aadressile saatmise kinnituseks paki triipkoodi. Kaup jõuab üldjuhul pakiautomaati 2 tööpäeva jooksul. Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, saadetakse kliendile selle kohta teade SMS-i ja e-posti teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi. Automaadid on avatud 24h ööpäevas. Pakki hoitakse automaadis 7 kalendripäeva. Kohaletoimetamise tasu 2,99€
6. Smartposti automaati – Müüja saadab paki Kliendi poolt määratud automaati ja edastab Kliendi e-posti aadressile saatmise kinnituseks paki triipkoodi. Kaup jõuab üldjuhul pakiautomaati 3 tööpäeva jooksul. Kui tellitud kaup on jõudnud Smartposti pakiautomaati, saadetakse kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi. Pakki hoitakse automaadis 7 kalendripäeva. Kohaletoimetamise tasu 2,99€
7. Venipak kulleriga kätte – Saadetis toimetatakse Kliendile kätte kulleri vahendusel ning Müüja edastab Kliendi e-posti aadressile saatmise kinnituseks paki triipkoodi. Pakk toimetatakse üldjuhul kohale 48 tunni jooksul. Kliendile helistatakse ette ning lepitakse kokku sobiv aeg saadetise kättetoimetamiseks. Väikesaartele adresseeritud saadetised toimetatakse kätte vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Ebaõnnestunud kättetoimetamise katse korral jääb saadetis hoiule postkontorisse ning Kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade SMS-i ja e-posti teel. Kohaletoimetamise tasu 3.20€
8. Kui saadetise kättesaamisel on tekkinud probleem või Klient soovib muuta tarneaadressi, siis palume Kliendil koheselt Müüjaga ühendust võtta kontaktides märgitud e-posti või telefoni teel.
9. Kui Klient ei ole pakki välja võtnud määratud hoiutähtaja jooksul ja see tagastatakse Müüjale, siis on Klient kohustatud tasuma Müüjale tagastamise ja uuesti saatmisega seotud postikulud.
10. Müüjale puudulikult või valesti sisestatud tarneaadressi tõttu tagastatud kauba saatekulu ei tagastata.

6. Tellimusest taganemine
1. Kliendil on õigus sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest
2. Lepingust taganemiseks tuleb saata Müüjale vabas vormis taganemisavaldus e-posti aadressile info@fashiondreams.ee
3. Kauba peab Klient Müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
4. Tagastatud kauba ostusumma tagastab Müüja Kliendi kontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest Müüjani.
5. Müüja tagastab ka Kliendi poolt tellimisel makstud postikulu. Kui tellimus tagastatakse osaliselt tagastab Müüja transpordikulud propartsionaalselt vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest. Kui Klient soovib vahetustoodet, mis väljastatakse Müüja kulul, siis tellimisel tasutud postikulu ei tagastata.
6. Kui Klient on valinud Müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
7. Müüja ei tagasta Kliendile ülekande tegemisel pangale makstud teenustasu.
8. Kõik tagastamisega seotud postikulud kuni 10€ ulatuses tasub Klient, väljaarvatud juhul kui Müüja vea tõttu on saadetud Kliendile vale või defektne toode.
9. Tagastatav kaup peab olema rikkumata, kulumata ja määrdumata. Kaubal ei tohi olla suitsu-, parfüümi-, pesuvahendi- ega muid lõhnasid. Klient võib kaubaga tutvud vaid viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks ehk kasutama asja üksnes nii nagu lubataks teha seda tavapärases poes.
10. Tagastatav kaup peab olema komplektne. Kui kaubaga olid kaasas kasutusjuhendid, õpetused, tagavaraosad vms, siis peab need ka tagastades kaasa panema.
11. Tagastatav kaup peab olema rikkumata originaalpakendis ja toote küljes olevaid silte ei tohi eemaldada. Tootepakendid tuleb avada ettevaatlikult ja selleks ettenähtud kohast. Klient ei vastuta pakendi rikkumise eest vaid juhul kui pakendit ei ole võimalik seda lõhkumata avada. Samuti peab Klient postiga tagastatava kauba korrektselt pakendama, et vältida saatmisel tekkivaid võimalikke kahjustusi kaubale või müügipakendile.
12. Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, tuleb Kliendil kompenseerida kauba väärtuse vähenemine.
13. Kui Klient tellis koos kaubaga tasuta boonustoodet, tuleb see ka koos tagastatava kaubaga tagastada. Kui Klient tagastab tellimuse osaliselt ja mittetagastatava osa maksumus on piisav tasuta boonustoote saamiseks, siis seda tagastama ei pea.
14. Tagastamisele ei kuulu kosmeetikatooted, rannarõivad, sukatooted ja pesu, kui postipakend on avatud ja tooteid proovitud.
15. Tagastamisele ei kuulu enampakkumise korras müügis olnud tooted.

7. Pretensiooni esitamine
1. Kliendil on õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
2. Asja puuduse ilmnemisel peab Klient hiljemalt kahe kuu jooksul sellest Müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni.
3. Klient võib kaebuse esitada mistahes vormis, kuid soovitame saate kaebus e-posti aadressile info@fashiondreams.ee. Kaebusesse tuleb märkida Kliendi nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kauba või teenuse puudus, Müüjale esitatav nõua ja lisada viide või koopia tehingu sooritamist tõendavast dokumendist.
4. Müüja kohustub vastama Kliendi kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul ning juhul kui pretensioon jääb rahuldamata või osaliselt rahuldamata seda ka kirjalikult põhjendama.
5. Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib Klient nõuda Müüjalt asja parandamist või asendamist. Juhul kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või asja parandamisega/asendamisega põhjustatakse Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi või Müüja on keeldunud õigustamatult Kliendi kaebust lahendamast, on Kliendil õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
6. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja kättesaamisest asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati Müüja. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
7. Müüja vastutab kliendi ees maksimaalselt kauba müügihinna ulatuses
8. Müüja ei vastuta Kliendi süül või hoolimatusest põhjustatud toote kahjustamise eest, toote loomuliku füüsilise kulumise eest normaalsel kasutamisel ega defektide eest mis on põhjustatud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel.
.
8. Isikuandmete käitlemine
1. Müüja kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks.
2. Müüja ei avalikusta isikuandmeid kolmandatele osapooltele, v. a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.
3. Müüja jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta, kui Klient on andnud nõusoleku uudiskirja saamiseks.
4. Kliendil on alati õigus uudiskirjast loobuda ja nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

9. Muud tingimused
1. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
2. Käesolevatest tingimustest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad osapooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks tarbijakaebuste komisjoni poole. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, kui vaidlusaluse kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot. Kaebuste läbivaatamine komisjonis on tasuta. Samuti on nii Müüjal kui Kliendil õigus pöörduda kohtusse.
Taganemisõigus
Teil on õigus põhjust avaldamata taganeda kõigist FashionDreams.eu e-poest tehtud tellimustest 14 päeva jooksul.
Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil Teie või Teie nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusesse.
Taganemisõiguse kasutamiseks teavitage meid e-meili info@fashiondreams.eu teel oma otsusest taganeda kõnesolevast lepingust. Te võite selleks kasutada lisatud taganemisavalduse tüüpvormi, kuid see ei ole kohustuslik (Taganemisavalduse tüüpvorm – https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf#)
Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadate teate taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu.
Tagastatav toode peab olema komplektne, originaalpakendis ja ilma liigsete kasutusjälgedeta. Vastutate üksnes asja väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud asja kasutamisest muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
Tagastatav toode tuleb meile tagastada viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil teatasite meile oma taganemisest kõnesolevast lepingust. Asja tagastamise otsesed kulud tuleb katta Teil.
Võimalused tagastamiseks:
1. Eelneval kokkuleppel võite tuua toote meie kontorisse Jannseni 38, Pärnu. Tel 55666656
2. Saatke pakk Omniva Pärnu Ülejõe Säätumarketi automaati; Tel 55666656
3. Saatke pakk Smartposti Pärnu keskuse automaati; Tel 55666656
4. Eelneval kokkuleppel on võimalikud ka muud tagastusvariandid

Lepingust taganemise tagajärjed
Kui Te taganete kõnesolevast lepingust, tagastame Teile kõik Teilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Teie valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Teie otsusest kõnesolevast lepingust taganeda.
Teeme nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida kasutasite makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui olete sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks; igal juhul ei kaasne Teile sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu.

_
Kauba tagastamine
Tellija/ostja õigused ostu-müügilepingust taganemisel.
Tellijal/ostjal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust. Kõikidele e-poest FashionDreams ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva vastavalt EV Võlaõigusseadusele. Lepingust taganemiseks peab Tellija tegema Müüjale vastavasisulise avalduse e-maili teel info@fashiondreams.eu ning seejärel tagastama tellitud kauba originaalpakendis koos ostuarvega. Tagastatav toode peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis.

Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba kättesaamise päevaks loetakse kauba kättesaamise päeva SmartPOST, POST24 pakiautomaadist). Kauba tagastuse viis ja koht lepitakse kokku meili- või telefoni teel. Et klientidel oleks mugav kõike toiminguid teostada, kasutame kauba tagastuseks SmartPOST, POST24 teenuseid. Tellija/ostja peab tasuma tagastamiskulud, kuid mitte rohkem kui 10€, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellimusele.
Tagastatud kauba eest kantakse raha tagasi samale arvelduskontole, millelt Tellija/ostja tasus kauba eest. Müüja tagastab raha Tellijale/ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest vastavalt EV Võlaõigusseadusele.

14-päevane ostust taganemise õigus ei kehti järgmiste kaupade puhul:

* Kaubad, mis on valmistatud/tellitud tellija/ostja isiklikke vajadusi või eritingimusi silmas pidades.
* Kaubad, mis on pakendist välja võetud või pakend on rikutud.Tingimus ei kehti postipakendile.
* Kaubad, mis on kasutatud.
* Kaubad, mille sildid on ära lõigatud.
* Kaubad, mis tervisekaitse või hügieenilistel põhjutel ei kuulu tagastamisele (aluspesu, babydoll’d, rannariided, kosmeetika, jne.)
* Igasugune ülaltoodud tingimus, mis raskendab tarbijal taganemisõiguse kasutamist võrreldes võlaõigusseaduses sätestatuga, on tühine.

Müüja ei vastuta kauba loomuliku kulumise ning puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, ebaõige hooldamise või rikkumise tõttu.

Internetipood FashionDreams loodab garanteerida oma klientidele rahulolu meil müüdavate toodetega. Kui Sa pole siiski rahul oma ostuga, palun anna sellest meile kindlasti teada. Me teeme endast kõik oleneva, et tulla vastu mõistlikele ja põhjendatud pretensioonidele, et Sinu kogemus meie e-poes oleks kindlasti meeldiv.